Veelgestelde vragen


Hier vindt je de meest gestelde vragen over onze webshop en werkwijze. Heb je andere vragen, laat het ons dat weten.

Bestellen


Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Dashcams4you een bestelling plaatsen

Nee, Dashcams4you is alleen een webshop. Voldoet een product niet, dan zend u het gewoon terug en krijgt u uw geld terug.

U kunt bij Dashcams4you ook bestellingen plaatsen via een smartphone of tablet.

In de artikel omschrijvingen proberen wij een zo duidelijk en eerlijk beeld te geven van onze artikelen. Mocht u meer informatie willen dan kunt u altijd contact opnemen met onze supportpagina.

Bezorgen


Uw bestelling  wordt via PostNL of met Kiala(dat is een onderdeel van UPS)  verzonden. U ontvangt per e-mail bericht zodra uw bestelling het magazijn heeft verlaten en bij PostNL is aangeboden. PostNL bezorgt uw bestelling op het door uw gekozen adres.

De verzendkosten in Nederland zijn gratis en  verzenden naar België kost een extra bijdrage van € 4 .

Wij verzenden uw bestelling dezelfde dag als uw bestelling voor 16 uur geplaatst is.  Meestal is de bestelling er dan de dag erna, in België duurt dat mogelijk langer. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan krijgt u een bericht van ons om u daarvan op de hoogte te stellen.

Helaas komt het voor dat bepaalde producten soms moeilijk  leverbaar zijn.

Wanneer u een na bestelling plaatst, betekent dit dat we dit artikel niet direct op voorraad hebben. Vaak betekent dit dat het artikel is uitverkocht. Artikelen besteld als nabestelling zijn vaak binnen 1 a 2 weken geleverd.

Nee, Dashcams4you is heeft geen fysiek afhaaladres.

U ontvangt nadat uw bestelling is verzonden een bericht met uw trace code. Mocht u na een aantal dagen uw bestelling nog niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen via de contact pagina.U ontvangt nadat uw bestelling is verzonden een bericht met u trace code.

Mocht u na een aantal dagen uw bestelling nog niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen via de supportpagina.

Betalen


Het is mogelijk om te betalen met iDEAL, Overboeking, PayPal, Sofortbanking, sepa-incasso, bankcontact, creditcard, Befius Direct Net, KBC/CBC Button, op rekening en Afterpay te betalen  en op rekening. Voor uitgebreide uitleg over onze betaalmethoden, klik hier.

Controleer uw ingevulde gegevens en probeer het nogmaals. Mocht uw betaling nog steeds niet lukken dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw bank.

Na het doorlopen van het betaalproces wordt u teruggestuurd naar de  webshop en krijgt u een pagina te zien met de melding of de betaling gelukt is. Ook ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling en betaling.

Ja, Dashcams4you  heeft een IBAN bankrekeningnummer, waardoor bankoverschrijvingen vanaf een buitenlandse rekening mogelijk zijn

Uw bestelling is overgedragen aan PostNL. Mogelijk heeft uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling volgen via de Track&Trace code die u heeft ontvangen via de E-mail.

Wanneer u niet binnen 3 werkdagen (na betalingsbevestiging) uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan contact met ons op te nemen.

Retourneren


Wij vinden we het belangrijk om de beste kwaliteit artikelen te leveren.

Heeft u toch een bestelling incompleet of beschadigd ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Dashcams4you.Juist omdat wij zelf ook lockpicken vinden we het belangrijk om de beste kwaliteit artikelen te leveren. Dit houdt in dat we elke bestelling handmatig controleren op kwaliteit.

Heeft u toch een bestelling incompleet of beschadigd ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Dashcams4you.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Bestellingen die niet binnen 14 dagen worden betaald, worden automatisch geannuleerd. Hiervoor hoeft u ons niet in te lichten. Wel betaalde bestellingen kunt u annuleren door contact met ons op te nemen

via de contactpagina.

Vragen die er niet tussenstaan?